top of page

RECENT POSTS: 

HALLGASS MEG!

  • handy-icon_09_bw.png
  • Black YouTube Icon
  • Grey YouTube Icon

Phi Brain: Kami no Puzzle

Konbanwa! Szupszup-san gépe ugyan még haldoklik, de egy kritikát azért még sikerült összedobnia, hála a magasságosnak, ugyanis én egy szót sem tudtam volna írni most. :D (Kichi-chan)

Egy 3 évados, rettentő érdekes anime. Csak ne egy huzamba akard megnézni, mert akkor nem biztos, hogy kibírod.

Az egész anime különböző rejtvényekre támaszkodik. Ez áll a középpontban.

Én a 3. évadot még nem láttam, de az 1./2. évad felépítése ugyan az (szerintem).


A főszerepben Daimon Kaito áll. (Aki az anime szerint egy szívdöglesztő srác, aki fenomenális aggyal van megáldva. Az utóbbi tényleg igaz a másik pedig ízlések és pofonok, na meg rajzolás kérdése.) Köré csoportosul még pár zseni. Így indulnak el a rejtvények gyilkos ösvényén.

Hol kedves és boldog rejtvényekbe bukkannak, máshol szomorú és gyilkos szándékúba. (Az animében elemezgetik így őket.)


A rajzolása nagyon tetszik és a szereplők is szerethetőek. Mindegyik kiemelkedően jó valamiben és mindegyiknek van beceneve az iskola által. (Kivéve egyet.)

A történet úgy kezdődik, hogy Kaito megment egy „őrültet” egy Bolondok rejtvényétől. Később vissza megy barátjával Nonohával (lány) és megfejtik (megfejti). Egy kis életveszéllyel is összetalálkoznak.


bottom of page