top of page

RECENT POSTS: 

HALLGASS MEG!

  • handy-icon_09_bw.png
  • Black YouTube Icon
  • Grey YouTube Icon

Merry X-mas! II. nap


Mangák híján csak a neten tudok olvasni, pedig egy ideje tervezem egy-kettő megvásárlását, de most, hogy itt a karácsony (karácsonyi ajik vásárlása miatt, meg totál csóró lettem), ezt elnapoltam. Azonban a naruto-kun.hu oldalon online is lehet különböző mangát olvasni, például itt olvastam hétről hétre a Naruto Shippudent, majd a Gaident, illetve most a Fairy Tailt várom szüntelen. Egy-egy fejezet megjelenése között egy hét telik el, ami nekem túl hosszú így szünetben, hiszen amúgy lefoglal a suli meg a tanulás, de most, hogy totál szabad vagyok, nemtudok magammal mit kezdeni. Így jutottam el az egyéb mangák kereséséhez.

Na, a hosszú mesém után rátérek a lényegre: karácsony alkalmából valami különlegeset akartam, így kaptok egy manga érétékelést :D. Oké, eredeti tervek szerint más jött volna (2015 legjobb animéi, legjobban várt animék 2016-ban) csakhogy egy hivatalos oldalon sem találtam még róluk infót, saját véleményem meg nem nagyon van ezzel kapcsolatban, hiszen annyi animét sem láttam, hogy lehessen.


Tehát kezdjünk is bele mai témánkba, a Takamagahara című mangába.


Történetünk központjában a Yamada testvérek vannak. Öt fiútestvérről van szó, hihetetlenül erősek, minden harcot (box-bajnokságot, meg ilyeneket) megnyernek és a legidősebb testvér már rendesen híres is. Azonban van köztük egy "kívülálló" akit nem érdekelnek a harcok, az erő, meg az eféle dolgok. Ő egyedül a mangarajzolásnak szenteli életét. Ez Yamada Yamato. Testvérei folyamatos nyaggatása ellenére sem akar edzeni vagy harcművészetet tanulni, így ő teljesen átlagosan tengeti napjait az iskolában. Azonban pár srác a suliból beléköt, amivel még probléma nem lenne, de őket valamilyen hihetetlen módon kiüti. Egyáltalán nem érti, hogy történhetet, hiszen egyetlen ütéssel kicsinálta a csávót, de nem gondolkodik ezen. Viszont miután ennél is furcsább dolgok kezdenek történni vele, rá kell jönnie, hogy valamilyen különleges erőre tett szert.


Egy férfi elvezeti őt valami helyre, ahol elmagyarázza, hogy az erő, amit birtokol, Isteni Képességnek nevezik. Valójában minden ember rendelkezik ezzel, azonban idővel "kinőnek" belőle, miután nem fejlesztik. Azok akik igenis fejlesztik, azokból elképesztő harcosok válhatnak. A fickót Kikuchinak hívják, a Takamagahara tagja.


Ez a bizonyos Takamagahara egy hely, ahova az olyan emberek kerülnek akik tudatosan felébresztették a képességeiket. Különböző kapukon keresztül lehet oda jutni, azonban egyszer ha valaki oda kerül, nem juthat ki. Márpedig azt aki tudatosan használja az Isteni Ajándékát, mindenképp begyűjtik. Kikuchi feladata megkeresni őket és bevinni. Így találkozik Yamatoval is.


A fiú első megpróbáltatása, hogy megkell küzdenie egy másik sráccal és amennyiben legyőzi, bekerülhet Kikuchi iskolájába. Ide csak a legerősebbeket hozza. Három fős csapattá alakulnak, egyetlen cél érdekében:


Mindenképp vissza akarnak jutni


Egyetlen mód van erre. Meg kell szerezniük a chourant, mely egy köpeny. A köpenyt csak a legerősebbek viselhetik és megkapják a jogot, hogy a kapukon keresztül utazhassan. Vajon sikerülhet-e nekik?


Szerintem nagyon jó a történet, csak azt sajnálom, hogy az utolsó fejezetek (amik a neten vannak) konkrétan semmit nem írtak le. Megtudhatjuk, hogy sikerült-e avagy sem, de azt nem, hogy miért. Nem mutatják meg, hogy hogyan harcolnak a köpenyért, nem tudjuk, hogy miért van olyan képessége Yamato barátjának, ki az a fura nő az utolsó fejezetben és, hogy miért, hogyan vannak azok a yomik. Ez pedig azért van, mert a többi csak könyv formájában olvasható. Sajnos. Pedig én szívesen olvastam volna még.


bottom of page