top of page

RECENT POSTS: 

HALLGASS MEG!

  • handy-icon_09_bw.png
  • Black YouTube Icon
  • Grey YouTube Icon

Soul Eater


Üdv véletlenül idetévett idegen… Én a másik személlyel ellentétben már több, mint 95 animét láttam. (Tudom! Ez még nem olyan eget rengető mennyiség, de én nem vagyok otaku és nem is akarok az lenni. Elég nekem a szimpla antiszoc élet…) Ezek közül a Soul Eatert választottam elsőnek a bemutatásra. Körülbelül 2 éve néztem meg. Ez volt az első (miért mindenkinek az első a kedvence?) és az örök kedvenc animém. Hogy miért ez?

  1. A története. Nagyon megfogott. Azért is kezdtem bele, mert a nővérem mesélt róla és megtetszett. -Egykoron a Démonisten káoszba és szenvedésbe hajtotta a világot. Legyőzése után a Halálisten annak érdekében, hogy ez a borzalom soha ne ismétlődhessen meg, megalapította a Halál Akadémiát, amely Mestereket és Fegyvereket képez ki. Az ő feladatuk, hogy az elkorcsosult emberi lelkeket begyűjtsék. Ha egy mester-fegyver páros összegyűjt 99 elkorcsosult lelket és 1 boszorkány lelket, lehetővé válik, hogy a fegyverből Halálkasza váljék, a legerősebb fegyver Halálisten mester számára. Történetünk főszereplői is ilyen tanulók az Akadémián, akik azonban nem mindennapi események forgatagába kerülnek.

  2. A rajzolása. Van szebb is, de azért elég jó és nagyon bírom ahogy egyes dolgok megvannak rajzolva (pl.: nap és a hold). Meg a szereplők.

  3. A karakterek. Mind kinézetben mind pedig személyiségileg nagyon bírom őket. -Kid és a szimetria mániája…..a hajában a 3, nem szimetrikus fehér csikkal! -Liz és Patty. Nagyon bírom őket. Királyak mind a hárman a szellemhajón!!!! -Maka egy normális ember. Normálisan viselkedik, normális a személyisége. Ilyen is kell. -Soul férfias a maga módján. Nagyon bírom a Blair-es jeleneteket. És amikor megvédi Makat a Kronával folytatott harc során. -Black Star, aki még az isteneknél is hatalmasabb. Tökéletes egoista. -Tsubaki……..hogyan bírja ki Black Start? Mondjuk ő egy nyugis személyiség. Jó kis csapatot alkotnak. -Krona és Ragnarok. „Mit csináljak a táskákkal a szemem alatt?” -_- Ezek a kérdések Kronától. Ő is elég érdekes személyiség. -Aztán ott van Spirit (a Halálkasza), Medúza, a béka, a halhatatlan, az egerek, a démonisten, a pókboszi meg Halálistenmester. Nagyon jól néz ki az ő karaktere is.

Szerintem érdemes megnézni.


„Az egészséges lélek az egészséges testben és az egészséges elmében lakozik.”


Pontozás:

Kichi-chan: 10/8

Szupszup-san: 10/10


bottom of page